План роботи методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу на 2024/2025 навчальний рік
План роботи
методичного об’єднання вчителів
гуманітарного циклу
на 2024/2025 навчальний рік
Засідання №1 (серпень)
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання
за 2024/2025 навчальний рік
№ з/п |
Тема. Питання для обговорення |
Відповідальні |
Самостійна робота вчителів |
1. |
Аналіз роботи ШМО учителів суспільно-гуманітарного циклу за 2023/2024 н.р. та завдання і шляхи їх вирішення у 2024/2025н. р. |
Осіпенко О.М. |
Врахувати недоліки та працювати у напрямку їх подолання |
2. |
Актуальний інструктаж. Особливості організації освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році в умовах воєнного стану. -Методичні рекомендації до проведення першого уроку в 2024/2025 навчальному році. - АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ щодо організації укриття дітей в захисних спорудах РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН УКРАЇНИ щодо організації укриття в об'єктах фонду захисних споруд цивільного захисту персоналу та дітей (учнів, студентів) закладів освіти
|
Заступник директора з НВР
|
Вивчити маршрут від класу до укриття.
|
3 |
Розгляд календарно-тематичних планів навчання української мови, літератури, історії, природознавства, географії. |
Вчителі МО |
Опрацювати програми, рекомендації |
4.
|
Опрацювання методичних рекомендацій щодо оформлення в класних журналах результатів навчальних досягнень учнів. Проведення консультацій з питань ведення шкільної документації. |
Вчителі МО
|
Опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники |
5.
6.
|
Організація дистанційного навчання. Переваги та недоліки. Методика роботи на онлайн платформах для дистанційного навчання.
Ефективне використання інтернет-ресурсів. Ознайомлення з програмами для 5-7 класів, методичними рекомендаціями МОН України щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу |
Вчителі МО
Вчителі МО
|
Ефективне використання інтернет-ресурсів. (обмін досвідом).
|
Засідання №2 (жовтень)
Тема. Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до освітнього процесу
№ з/п |
Тема. Питання для обговорення |
Відповідальні |
Самостійна робота вчителів |
1. |
Проблеми формування мотивації навчальної діяльності учнів та їх саморозвитку в умовах компетентнісного підходу до освітнього процесу. |
Осіпенко О.М. |
-Використовувати ідентифікацію. -Ураховувати інтереси та нахили. -Використовувати наміри. -Заохочувати бажання досягати визнання. -Визнавти чесноти, схвалювати успіхи, |
2. |
Формування громадянської та соціальної компетентностей на уроках історії. |
Музлова О.В. |
Створювати ситуацію успіху для розвитку особистості дитини. «Ти можеш!» «Він може!» «Я можу!» |
3.
4.
|
Корекція розвитку. Розвиток позитивної навчальної мотивації учасників освітнього процесу як важлива умова покращення якості освіти та розвитку творчого мислення» Шляхи формування мотивації на уроці. Практичні поради щодо формування в учнів мотивації до навчання.
|
Вчителі МО
Осіпенко О.М. |
-Організовувати уроки взаємовідвідування.
-Використовувати ідентифікацію. -Ураховувати інтереси та нахили. -Використовувати наміри. -Заохочувати бажання досягати визнання. -Визнавти чесноти, схвалювати успіхи. |
Засідання №3 (січень)
Тема. Інноваційні технології як засіб формування ключових та предметних компетентностей
№ з/п |
Тема. Питання для обговорення |
Відповідальні |
Самостійна робота вчителів |
1. |
Інноваційні аспекти особистісно-зорієнтованого, розвивального навчання на уроках історії. |
Музлова О.В. |
Працювати над впровадженням в навчально-виховний процес інноваційних технологій. |
2. |
Розвиток творчих здібностей на уроках української мови як засіб формування мовної компетентності. |
Осіпенко О.М. |
-Створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей учнів на уроках, -створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня, розвиток творчої компетентності учня. |
3.
|
Формування ключових компетентностей учнів засобами ІКТ.
|
Піроженко А.М.
|
Розвиток різних груп компетентностей в учнів. |
4.
|
Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу. |
Вчителі МО
|
|
5.
|
Аукціон ідей. Обговорення змісту проведення методичного тижня: «Я люблю Україну!» |
Вчителі МО
|
|
Засідання №4 (березень)
Тема. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до вимог НУШ
№ з/п |
Тема. Питання для обговорення. |
Відповідальні |
Самостійна робота вчителів |
1. |
Нова українська школа –
|
Кирилюк Л.О. |
-підвищення професійної компетентності для впровадження основних положень Концепції Нової української школи; визначення перспективи роботи з формування в учнів ключових компетентностей
|
2. |
Педагогічна майстерність. Індивідуальна творча лабораторія учителя історії. |
Музлова О.В. |
|
3.
|
Педагогічна майстерність. Індивідуальна творча лабораторія учителя.
|
Вчителі МО
|
|
Засідання №5 (травень)
Тема. Аналіз роботи МО за 2024/2025 навчальний рік та плани роботи ШМО на 2025/2026 н.р.
№ з/п |
Тема. Питання для обговорення. |
Відповідальні |
Самостійна робота вчителів |
1.
2. |
Роль вчителя у формуванні громадянської компетентності учнів. Шляхи формування та удосконалення професійної компетенції вчителя. Про підсумки роботи ШМО у 2024/2025 н.р. Знахідки. Проблеми. Перспективи. |
Вчителі МО
Осіпенко О.М. |
|
4. |
Ознайомлення з новинками методичної літератури |
Бібліотекар |
|
3. |
Коло ідей. Обговорення пропозицій щодо перспективного плану роботи методичного об’єднання на 2025/2026 н.р. |
Вчителі МО |
|
4. |
Звіти педагогів про виконання навчальних планів і програм. |
Вчителі МО |
|
Голова МО Осіпенко О.М.